Olen syönyt taas oksettavia määriä. Miksimiksimiksimiksi en voi vaan lopettaa? Huomenna hillitsen itseni, ihan todella. Tänään annoin itselleni oikein luvan lipsua. Miksi?

Ja Enkeli, miksi sun piti lähettää rakkaallesi sellaisia viestejä eilen? Miksi sun pitää olla uskoton ja välinpitämätön ja tavoittamattomissa viikkoja kerrallaan? Etkö sä todella näe, mitä sä teet ihmisille? Sisko on alakuloinen eikä osaa päästää irti, vaikka nyt olisi viimein aika. Mua surettaa myös, koska mä välitän Enkelistä ja mun täytyy luopua siitä. Se lahjottiin valitsemaan eri elämä eikä me voida kuulua siihen. Toivottavasti Enkeli on onnellinen.

Mä harrastin eilen huonoa seksiä sellaisen pojan kanssa, jota kohtaan mulla ei ollut mitään tunteita ja joka aluksi luuli mua lesboksi. Se on paskapuhetta, että seksi saa ihmiset ihastumaan toisiinsa. Se jätkä oli hyvännäköinen, sillä oli hyvä kroppa. Ihmisenä se oli sen verran leppoisa, että aamukin sujui luontevasti, vaikka seksi oli kamalaa ja jäi kesken. Ikinä en olisi voinut olla siitä tosissani kiinnostunut, mutta eikö yhden illan juttujen kuulukin olla sellaisia? Harmitti ja nauratti, kun ei se osannut asiaansa. Ei esileikkiä aloiteta työntämällä kahta sormea tuosta vain sisään eikä klitoris ole mikään nappi, sitä ei kuulu painaa. Todettiin yhteisymmärryksessä, että tämä oli tässä, kiitos ja hei.