Olen nyt niin epätoivoinen jo, kun en osaa lopettaa syömistä, että aloitan huomenna ABC-dieetin. Ei tule olemaan helppoa, mutta kuolen tämän paisumiseni kanssa. Oikeasti en ole pitkään aikaan kokenut tällaista pahaa oloa itseni takia. Miten mulla ei muka ole tahdonlujuutta olla syömättä? Tietysti mulla on. Mä en ole niin huono, kuin olen muutamat viime kuukaudet ollut. Mä aion nyt näyttää, että mulla on se tahdonlujuus ja musta tulee täydellinen Watch me. Kirjoitan syömiseni tänne joka päivä, joten en vain voi lipsua. Mun täytyy myös keksiä joku järjestelmä, jonka mukaan palkitsen itseäni pudonneista kiloista. Mä tiedän, että mulle tulee sekä kamalia että ihania hetkiä tämän kanssa ja takia, mutta ihanat voittaa ne kamalat ihan mennen tullen. Pahinta on aina se, kun huomaa oman ällöttävyytensä.

Mun täytyy lopettaa alkoholin juominenkin melkein kokonaan, koska eihän tollanen dieetti muuten onnistu. Onneksi on viikonlopputöitä, niin voi vedota siihen. Muuten pitää kysellä äitin autoa lainaksi ja lähteä sillä baariin tanssimaan.

Nyt tulee sellainen muutos mun elämään, että voin olla puhdas ja tyytyväinen itseeni. Pakko vielä laittaa aloituslukemat, että voin kirjailla tuloksia. Paino on tällä hetkellä oksettavat 65 kiloa, koska olen syönyt hirvittäviä määriä koko kesän ajan. Vyötärönympärys on 77 senttiä, että siitä on pakko lähteä 15 senttiä pois. En ymmärrä, miten olen voinut antaa tämän tapahtua itselleni. Miten mä annoin käydä näin, vaikka juuri tämä on ollut mun pahin pelkoni jo pitkään? Mä lopetan tämän.