Mitään en vielä ole pahasti mokannut, mutta söin silti enemmän kuin oli tarkoitus. Ylimääräinen oli tässä tapauksessa pieni rasiallinen vadelmia ja puoli rasiallista Läkerol-pastilleja. Yritän vakuuttaa itseäni siitä, että ei se mitään. Ei tämä vielä ollut binge eikä tässä ole kyse siitä, ettei mulla olisi tahdonvoimaa ja itsehillintää. Nälkä mulla vain on ja eiköhän se muutamassa päivässä lopu. Huomenna mun täytyy harhauttaa itseäni. Lähden vaikka pyöräilemään tai kirjastoon tai kahvilaan tai jotakin. Olen muuten pärjännyt niin hyvin ottaen huomioon sen eron, mikä tässä päivässä on ollut mun lähiaikoina yleistyneisiin ahmimispäiviin verrattuna. Tuntuu nyt jo siltä, että tämä auttaa ja tehoaa ja mä paranen tästä yököttävästä ahmimisesta. Iltapainokin on jo merkittävästi vähemmän kuin aamupaino oli tänään, mutta se ei tietysti vielä tarkoita oikein mitään. Kirjoitan aamupainot vain tänne, niin en turhaan sotke itseäni.

Lukeeko tätä kukaan sellainen, jolla itsellään olisi jotain ongelmia syömisen kanssa? Mä tarvitsisin jonkun samojen juttujen kanssa painiskelevan ihmisen henkistä tukea, koska tästä dieetistä tulee vaikea. Tänään selvisin suht lyhyillä toivottomilla hetkillä, huomisesta en tiedä.